Amit pénztárgép vásárlás előtt tudni érdemes
Mivel a pénztárgépek üzemeltetésére szigorú szabályok vonatkoznak, szeretnénk Neked megkönnyíteni a pénztárgép vásárlás menetét ezzel a tájékoztatóval

AZ ONLINE PÉNZTÁRGÉP TÍPUSÁNAK KIVÁLASZTÁSA
Először válaszd ki a típust annak megfelelően, hogy mozgó bolthoz vagy állandó telephellyel rendelkező üzletben használod-e majd a pénztárgépet.
Ezt követően igényelheted az üzembe helyezési kódot, addig mi pedig intézzük a készüléket számodra.
ÜZEMBE HELYEZÉSI KÓD IGÉNYLÉSE
Mielőtt megvásárolnád a kiválasztott pénztárgépet, a PTGREG, azaz a pénztárgép bejelentési nyomtatvány kitöltésével igényelned kell a NAV-tól az üzembe helyezési kódot a hivatal honlapján. Ezt természetesen a könyvelő is megteheti.
A bejelentést követően a NAV 5-8 napon belül megküldi az üzembe helyezési kódot, és ennek a birtokában tudod megkezdeni a pénztárgép beszerzését.
PÉNZTÁRGÉP VÁSÁRLÁSHOZ SZÜKSÉGES DOKUMENTUMOK
Társaságok esetén:
- NAV üzembe helyezési kód
- Cégkivonat
- Közjegyző által hitelesített aláírási címpéldány vagy az azzal egyenértékű, ügyvéd által ellenjegyzett aláírás-minta (Amennyiben nem az aláírásra jogosult vásárol, akkor az aláírási címpéldány mellé az aláírási címpéldányon szereplő személy által adott meghatalmazás is szükséges, hogy a szerződéskötő a cég nevében aláírhat.)
- A szervezet nevében eljáró személy okmányai (személyi igazolvány, lakcímkártya, adókártya) és meghatalmazás
Egyéni vállalkozás esetén:
- NAV üzembe helyezési kód
- Vállalkozói igazolvány vagy vállalkozói regisztrációs lap
- A vállalkozó nevében eljáró személy okmányai (személyi igazolvány, lakcímkártya, adókártya) és meghatalmazás (amennyiben nem a vállalkozó az ügyintéző)
A fenti iratok másolata is elegendő.
MOBIL ADATKAPCSOLATRA VONATKOZÓ SZOLGÁLTATÁSI SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE
A pénztárgépekbe beépített SIM chipek biztosítják a pénztárgép AEE-je és a NAV szervere közötti kommunikációt, zárt rendszeren.
A pénztárgépben működő SIM chipre, azaz mobil adatkapcsolatra vonatkozóan a pénztárgép vásárlásakor szolgáltatási szerződés megkötésére van szükség.
PÉNZTÁRGÉP BEÜZEMELÉS
Az üzembe helyezési kód megérkezése után rögzítjük a pénztárgépben az AP számot, valamint a NAV által megadott üzembe helyezési kódot és a szervizes plombanyomó számát. Ezt követően az adóügyi ellenőrző egység kapcsolatba lép a NAV szerverével és innentől kezdve az online pénztárgéped már használatra kész.
Ha Konkoord vagy Premium pénztárgép csomagunkat választod, beüzemelés után 30 vagy 60 perces oktatást is nyújtunk a beüzemelés után.
Nézz szét online pénztárgép ajánlataink között!
Megbízható, könnyen használható online pénztárgépeket forgalmazunk, hiszen tudjuk, hogy a szolgáltatásod gondtalan működéséhez elengedhetetlen, hogy ez a készülék is problémamentesen működjön.
Ha még mindig bizonytalan vagy, hogy melyik is az a készülék, mely valóban megfelel igényeidnek, ne aggódj, segítünk megtalálni az igazit! Töltsd ki igényfelmérő űrlapunkat és visszahívunk!
Kedveld a pénztárgéped, kedvelj minket! |
Minden jog fenntartva!