NTAK második felvonás
Ismét elindult az NTAK rendszerek iránti érdeklődés, hiszen 2024. január 1-jétől már a 12-100 millió forint közötti nettó árbevétellel rendelkező vendéglátó üzletek és turisztikai attrakcióknak is adatot kell szolgáltatnia az NTAK felé. Ezért azt javasoljuk, akinek szükséges, minél előbb keresse fel online pénztárgépes műszerészeinket.
A 12 millió forint nettó árbevételt meg nem haladó vendéglátó üzletek és turisztikai attrakciók számára nem kötelező az adatszolgáltatás.
AZONBAN az NTAK regisztráció továbbra is minden vendéglátó üzlet és turisztikai attrakció számára kötelező!
(A regisztrációval kapcsolatban további információk az info.ntak.hu/regisztracio oldalon érhetők el.)
Jó hír ügyfeleink számára, hogy a szoftveres megoldás, amit kínálunk számukra, az összes általunk forgalmazott pénztárgéppel összeköthető, így nem kényszerülnek más típus megvásárlására a szoftver használatához.
Milyen szoftvert kínálunk?
Mi a CMO NTAK megoldást ajánljuk: egy ingyenes és öt havidíjas programot.
Utóbbiak önmagukban is használhatók, de többfajta, – akár már meglévő – pénztárgéppel és adóügyi nyomtatóval is összeköthetők, igény szerint.
✔ Pénztárgép kapcsolat: nem kell két helyre ütni az adatokat, gyorsabb működés, kevesebb hibalehetőség
✔ Szoftverek terméktámogatása: helpdesk, support, szoftverkövetés
✔ Bankkártya terminál kapcsolat (eszköz- és szolgáltató függvénye)
✔ Offline működés (a Windows-os verziónál): nem áll meg a program, ha nincs internet
✔ Alacsony hardver igény
✔ Készletnyilvántartás, napi, pillanatnyi készlet információ, automatikus rendelés kalkuláció a fogyás alapján
✔ Online számla készítés (Windows-os verziónál)
✔ Automatikus bevételezés nagykerekből
✔ Lekérdezések, statisztikák (akár könyvelői hozzáférés)
✔ Részletes forgalmi elemzések, statisztikák és jelentések lekérése (akár időzített küldése a pénzügyi adatokról, napi/heti nyereség kimutatás)
✔ Együttműködés mérlegekkel, vonalkódolvasókkal, bankterminálokkal, pénztárgépekkel
✔ Standolás mérleggel, receptúra kezelés, borravaló kezelése (szoftver verziótól függően)
✔ Bővíthetőség és API-integráció: lehetőség más szoftverekkel való adatcserére, adatátadásra, akár webáruház adatkapcsolat
✔ WOLT rendeléskezelő integráció (szoftver verziótól függően)
✔ Adatexport és -import: adatcsere könyvelő programokkal, napizárások kigyűjtése, egyszerűsített automatizált adatrögzítés
✔ Alkalmazottak ellenőrzése, tevékenységek naplózása, felügyelete
✔ Folyamatos fejlesztés és innováció
Hogy még átláthatóbb legyen, hogyan is működik a szoftver, nézd meg az alábbi rövid videót:
Ha kérdésed van vagy ajánlatot szeretnél kérni, keresd munkatársainkat bizalommal elérhetőségeink egyikén:
Győr és környéke: +36 96 542 076 | konkoord@konkoord.hu
Sopron és környéke: +36 99 508 528 | sopron@konkoord.hu
Veszprém és környéke: +36 88 581 623 | veszprem@konkoord.hu